Karty .

niedziela, 22 lipca 2012

Początek .

Hej jestem Inez . Mam 14 lat i pochodze z Śląska . Założyłam tego bloga , aby rozwijać swoje zainteresowanie jakim jest moda .. Jestem osobą o figurze gruszki więc zademonstruje jak ludzie o takiej posturze i nie tylko o tej mogą się ubierać . Przewiduje również mini kursy z make - up . Oczywiście będę organizować konkursy z atrakcyjnymi nagrodami . Praktycznie nie mam żadnego " stażu " , ale mam nadzieje , że będziemy się dobrze bawić . Zapraszam do obserwowania bloga , bo już jutro albo dzisiaj jak zdąrze ( w co wątpię ) dodam pierwszy wpis .

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia , bo widzę że początek :)

    Będę wpadać częściej .

    Zapraszam do mnie : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Wpadne i do ciebie . Mam propozycje wymieńmy się obserwacjami ja ciebie obserwuje , a Ty mnie ?

      Usuń