Karty .

niedziela, 22 lipca 2012

Neony vs. Pastele

Każdy ma swój własny oryginalny styl nie tylko ubioru , ale i życia . Niektórzy w sposób ubioru i kolorów próbują wyrazić swoją osobę i charakter . Jedni kryją swoje piękne ciało pod ubraniami koloru pasteli , a inni neonu . Oto przedstawię kilka modeli w tych odcieniach . :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Each has its own original style, not only clothing, but also life. Some in the way of clothing and colors, trying to express his person and character. Some hide his beautiful body in clothes the color of pastels, and some neon. Here I give a few models in these shades. : P
NEONY :
PASTELE :

A jaki jest twój styl?
~ by Inez

10 komentarzy:

  1. Ja bardziej gustuję w pastelach,ale nie wykluczam też w swojej szafie neonów.
    Oba style są fajne i równie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie więcej obserwatoró . To zrobie loterię , ale dzięli za twoją opinie . : ) Radze żebyś zajakiś czas weszła na bloga , awtedy może wygrasz . :**

      Usuń
    2. Wchodzę codziennie,bardzo mnie zaciekawił :)

      Usuń
    3. Są tylko 3 posty . No 2 , ale nie będę dawać swoich zdjęć jak i tak nie mam obserwatorów . Wiem , że te posty są super . Nudne , ale wydaje mi się , że narazie tak będzie . Pozatym nie mam fotografa . Ale przecież to nie tylko blog o modzie to też blog o trendach , gwiazdach i konkursach . Zapomniałam o mini kursach z make - up . No właśnie za niegługo zrobie taki kursik z delikatnego malowania ust w sposób mój ulubiony . ( metaliczny ) pasujący do wszyskich ciemnych ciuchów . A no właśnie jutro ide na zakupy > :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Heh szczerze mówiąc . Mam więcej neonów , ale pasteli też mam około . 5 - 10 ciuchów . ; P

      Usuń
  3. Mnie lepiej jest w pastelach, ale tez w mocnych kolorach, z tym ze niekoniecznie neonach.
    Ale u innych neony mi sie podobaja.
    Obserwuje w zwiazku z akcja na forum MP i zapraszam do siebie:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pastele chociaz juz ich za duzo jak na ten sezon ;) pozdrawiam

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń