Karty .

środa, 20 lutego 2013

Pielęgnacja włosów kruchych (domowy szampon)

Witam ! Dzisiaj po raz pierwszy postanowiłam napisać posta o włosach , z tego powodu , że nie mam za wielu obserwatorów, co wiąże się z brakiem pytań oraz propozycji na nowe wątki , zdecydowałam , że napiszę co nie co o włosach kruchych . Hmm mam nadzieję , że teraz osoby mające problemy z włosami zgłoszą się do mnie po wypróbowaniu tego domowego szamponu , napisałam tutaj , że należy go stosować do włosów kruchych , ale po zastanowiwszy doszłam do wniosku , że to raczej szampon wzmacniający , więc jeśli ktoś czuje , że jego włosy nie są dostatecznie wzmocnione to polecam wypróbowanie go . 
Przepis :
-2 żółtka jajka 
- jedno białko
-jedna łyżka miodu


- świeżo wyciśnięty soku z jednej, całej cytryny (można zastąpić dwoma łyżeczkami oleju roślinnego, natomiast do włosów bardzo suchych polecany jest olej uzyskiwany z nasion pszenicy, obfitujący w bogactwo witamin A, D, E jak również lecytynę). 


Wykonanie :
Wszystkie składniki dokładnie rozdrób, a następnie połącz w jednolitą masę. Otrzymaną w ten sposób substancję przelej do buteleczki. 
~ by Inez 
Źródła : www.google.pl , www.Handsomemen.pl 

6 komentarzy:

  1. Może wypróbuję.Wiosną moim włosom przyda się pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , wydaje się być do niczego , tak z przepisu , bo jajka , miód itp , ma każdy w domu , ale połączenie tych składników jest naprawdę fajne , pomocne . ;p

      Usuń
  2. ja jeszczę dodaję do tego olejku rycynowego lub nafty kosmetycznej :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez wyprobuuje;)) dodaje do obserowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba to wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, zaraz wypróbuję ;-) Zapraszam do mnie:
    http://fashion--lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń