Karty .

wtorek, 19 lutego 2013

Nowe postanowienie .

Hej , witam ponownie . Wiem , że zbytnio Was to nie zainteresuje , ale jednak na wszelki wypadek wolę uświadomić te osoby które czekały na kolejnego posta . Powiem tak bardzo lubie , a wręcz kocham pisać blogi , tu mnie wyśmiejecie , ale to nie jest mój pierwszy blog prowadziłam mniej więcej około 10 blogów , ale głównie na temat gier np . stardoll i przyznam , że to troszkę nudne , więc zaczełam pisać o modzie , nie wiem dlaczego blogi o grach "schodzą" szybciej mam na myśli oglądalność , i no powiem szczerze , że lekki nie dobór czytających zniechęcił mnie do pisania , ale skoro lubie to co robię , to dlaczego mam zaprzestać wykonywaniu tych też czynności , bardzo się stęskniłam za moim blogiem , za pisaniem , szukaniem tematów , tworzeniem stylizacji , doradzaniem i recenzjonowaniem , że postanowiłam oficjalnie  POWRÓCIĆ . Wiem , że znowu Was to zbytnio nie zaiteresuje , ale tak jest . Od teraz postanawiam pisać ciekawiej  i z większym zainteresowaniem .  Aha zapomniałam o najważniejszym , o tym , że zmieniłam nieco strukturę bloga teraz nie jest on wyłącznie o MODZIE , ale też o : WŁOSACH , PAZNOKCIACH ORAZ MAKIJAŻU . Dobra nie rozpisuję się tak , życzę miłej zabawy .
~by Inez
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey, welcome back. I know that you are not too interested, but just in case, however, will realize that these people were waiting for the next post. I'll say this much I like, or even love to write blogs, it's mocking me, but this is my first blog led a more or less about 10 blogs, but mostly on games such as. stardoll and I admit it's a little boring, so I started to write about fashion, I do not know why blogs games "coming down" I mean faster viewing, and no honest it is not light reading selection discouraged me to write, but if I like what I do, why I have to stop wykonuwaniu for these activities, very missed by my blog, for writing, finding themes, creating styling, advising and recenzjowaniem that I decided ofijnie RETURN. I know again that you do not really zaiteresuje, but it is. From now on, I decided to write interesting and więszym interest. Oh I forgot the most important thing, that changed somewhat now strukurę blog is not only about fashion, but also about: hair, nails and make-up. Good writes not so, I wish you a lot of fun.


1 komentarz: