Karty .

wtorek, 24 lipca 2012

Space model .

Jak każdemu wiadomo moda i trendy zmieniają się z każdym sezonem . Jednym z najnowszych i najgorętszych motytów jest motyw GALAXY pojawiający się nawet na spódnicach i sukienkach asymetrycznych . Sporo pojawił się nawet tam to nic dziwnego , że jest na bluzach , rurkach czy T - shirt . Jednak to nie jeden trend tego sezonu zaczęto wprowadzać motyw " LUSTRA " kąpletnie nie pasującego do GALAXY . Chodzi dokładnie o lustrzane szpilki , torebki a nawet biżuterie . Obecnie w mojej kolekcji znajduje się jeden , śliczny wykonany z prawdziwego srebra lustrzany pierścionek .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
As everyone knows fashion and trends change with every season. One of the newest and hottest motytów GALAXY is a theme that appears even on the asymmetrical skirts and dresses. Many came even there it's no wonder he is on the shirts, tubes or T - shirt. But it's not a trend began to be introduced this season theme of "mirror" kąpletnie not matching the Galaxy. It is exactly the mirror pins, bags and even jewelry. Currently in my collection there is one, lovely made ​​from real silver mirror ring.

GALAXY:

LUSTRO:
A Ci co się podoba ?
~`by Inez

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie bardziej lubię styl Galaxy.
    Zapraszam do mnie:
    http://jestemmajka.blogspot.com/

    Xoxo,Majka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog , ale widze , że też marno z obserwatorami . : ((
      Jak załatwisz mi z 20 obserwatorów to wyśle Ci wszystkie 6 odcieni lakierów do paznokci firmy : " Golden Rose " . Nie wiem czy Ci oglaszałam , ale osoba która ściągnie conajmniej 20 obserwatorów otrzyma 3 , ale mam już dosyć więc dam Ci 6 . Kololory :
      1. Fluo .
      2. Jasny róż .
      3. Granat .
      4. Mięta .
      5. Ognista czerwień .
      6. Pomarańcz .

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Postaram się,ale skąd mogę mieć pewność,że mówisz prawdę ?

      Usuń
    4. Bo w ten sposób zakolegowałam się z SzalonaCrazy18 i ona dostała taki sam kąplet ; )

      Usuń
    5. Ja już wysłałam zaproszenia do Twojego bloga do 11 osób,ale jak narazie żadnej reakcji.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam . : )
      Ale lepsze jest nazywane przeze mnie COSMO mimo , że nic niemam z COSMO ; **
      Ale znowu za szpilkami nie przepadam więc jak chodzi o biżuterie to LUSTRO mile widziane : 0

      Usuń
  3. Pozdrawiam z modnej polki i czekam na pierwszy post ze stylizacją, howgh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie około 20 obserwatorów i jak mój brak wróci to się to załatwi : ) A podałaś adres bloga ? To zaobserwuje . ; ) )

      Usuń
  4. wolę galaxy, zdecydowanie:)
    (trafiłam tu z forum MP, obserwuję i zapraszam do siebie:* )

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy ? :)
    http://stylejdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń