Karty .

wtorek, 28 sierpnia 2012

Pastel colors .

Od kilku deszczowych dni czekałam z niecierpliwością na słoneczny dzień , aby wyjść porobić ( moje pierwsze ) zdjęcia związane z stylizacją na bloga . Stylizacja ta jest dosyć młodzieżowa , prosta , a przede wszystkim wygodna . Kolory ubrań idealnie do siebie pasują , mimo że każdy ciuch jest w innym , wyjątkowym kolorze . Na zdjęciach może tego nie widać , ale wszystko jest w odcieniach pasteli . Moim " fotografem " został mój brat ( Alan ) , który w miarę możliwości będzie już na stałe robił  mi zdjęcia . Wybór tej stylizacji nie był najłatwiejszy , ponieważ moja głowa cała jest zapełniona pomysłami na kolejne stroje . Dlatego w wyborze pomogło mi kilka osób . Mam nadzieje , że się podoba . : )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
For a few rainy days, I waited impatiently for a sunny day to go do some (my first) styling photos related to the blog. Styling is quite youth, simple, and above all, comfortable. Colors of clothes for each other, despite the fact that every article of clothing is different, unique colors. In the pictures can not be seen, but everything is in shades of pastels. My "photographer" was my brother (Alan), which as far as possible will be done for good pictures of me. Selecting the styling was not the easiest, because my head is full of ideas all the more outfits. Therefore, the choice of a few people helped me. I hope you like it. :)












Bluzka/top - Cubus
Spodenki/shorts - Refree
Bluza/blouse - Troll
Buty/shoes - Brospa

4 komentarze:

  1. Super :)

    Bardzo letnia stylizacja...

    Przydałyby się trochę większe zdjęcia, żeby rzeczy było lepiej widać. Pozdrawiam Cię ciepło, kA.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie lepsze byłyby większe fotki :) poza tym fajne buciki :)

    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizing.fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :)
    trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jak mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam:) youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń